söndag, april 01, 2007

Internetvärd, Aftonbladhet och Svenska Dagbladhet?

(Obs! Tillfälligt inlägg, Arvid jag mördar dig både en och två gånger om du tar bort det innan jag gör det)...

Hjälp mig i den sökmotoroptimeringstävling jag tävlar i. Jag behöver massor utav länkar innehållande orden Expressn, Aftonbladhet, Svenska Dagbladhet, Internetvärd och sökmotoroptimeringstävling. Låter det konstigt? Det ska det vara - det är felstavningar av massa svenska tidningar och ett annat konstigt ord. Tävling i sökmotoroptimering.

Så har ni en sida släng in ett par länkar till mig. Ni får tillbaka, jag lovar, mejla mig bara på bajsbrun [snabel a] gmail.com så ska jag se vad jag kan göra!

Läs mer om sökmotoroptimeringstävling, expressn, aftonbladhet, internetvärd och svenska dagbladhet.

Etiketter: , , , , ,